08-06-2016 |

Inleveren keeperstassen


Het is weer zover! De
keeperstassen moeten weer ingeleverd worden bij het clubhuis, om ze voor het nieuwe
seizoen 2016-2017 in orde te maken. Dit kun je doen op een van de volgende
dagen:

 



  • Maandag 20 juni 2016:
    tussen 19.00 uur – 20.30 uur.


  • Donderdag 23 juni
    2016: tussen 19.00 – 20.30 uur.

 

Als je zelf niet in
de gelegenheid bent om dit te doen, vraag dan even of iemand anders van je team
de keeperstas komt inleveren. Is de keeperstas niet ingeleverd, dan loop je het
risico dat jij en/of je team aan het begin van het nieuwe seizoen mogelijk niet
over het juiste keepersmateriaal beschikt!

 

Met ingang van het
nieuwe seizoen 2016-2017 zal Claudia Janssen de communicatie over het keepersmateriaal
voor haar rekening gaan nemen.

 

Mocht je de
keeperstas (na donderdag 23 juni 2016) nog voor een toernooi willen gebruiken,
neem dan even contact op met Claudia Janssen ( 06-23091316/clau.janssen@gmail.com ).

 

De vaste keepers van
de huidige A-junioren teams (meisjes/jongens) en de senioren teams
(dames/heren), hoeven ( na overleg) de keeperstas niet in te leveren.
Indien er materiaal vervangen moet worden, dan moet daarvoor nog wel een
afspraak gemaakt worden.

 

Namens de
materiaalcommissie,

 

 

Steven Hansum ( 06-54228032/s.m.hansum@gmail.com )

Raymond Vlaar